Let op: Er worden valse berichten verstuurd uit naam van Flanderijn. Twijfelt u aan een bericht dat u van Flanderijn heeft ontvangen? Neem dan contact op via 03 289 14 90

Mijn klant betaalt niet

Op deze pagina leest u wat u kunt doen als uw klant de factuur niet betaalt nadat u een product of een dienst heeft geleverd.

Als u een product of een dienst heeft geleverd en uw klant betaalt de factuur niet, dan dient u uw klant allereerst in gebreke te stellen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
 

Voorbeeld
Gebruik onze voorbeeldingebrekestelling om uw klant aan te schrijven. 

Betaalt uw klant ondanks  de ingebrekestelling die u hebt verstuurd nog steeds niet? Wij helpen u om de vordering alsnog te innen.

Direct aan de slag

Wilt u een incasso starten? Bekijk hoe u eenvoudig een vordering uit handen kan geven.

Incasso starten
Wilt u meer weten?

Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.

Contact