Wij zijn verhuisd naar Nassaustraat 37-41, 2000 Antwerpen. Tevens is ons nieuwe bankrekening nummer BE75 0689 4481 1551. Meer informatie vindt u hier

Nous avons déménagé à Nassaustraat 37-41, 2000 Anvers. En outre, notre nouveau numéro de compte bancaire est BE75 0689 4481 1551. Vous trouverez de plus amples informations ici

Mijn klant betaalt niet

Op deze pagina leest u wat u kunt doen als uw klant de factuur niet betaalt nadat u een product of een dienst heeft geleverd.

Als u een product of een dienst heeft geleverd en uw klant betaalt de factuur niet, dan dient u uw klant allereerst in gebreke te stellen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
 

Voorbeeld
Gebruik onze voorbeeldingebrekestelling om uw klant aan te schrijven. 

Betaalt uw klant ondanks  de ingebrekestelling die u hebt verstuurd nog steeds niet? Wij helpen u om de vordering alsnog te innen.

Direct aan de slag

Wilt u een incasso starten? Bekijk hoe u eenvoudig een vordering uit handen kan geven.

Incasso starten
Wilt u meer weten?

Wilt u meer informatie? Bekijk de mogelijkheden waarop u contact kunt opnemen met ons.

Contact