Wij zijn verhuisd naar Nassaustraat 37-41, 2000 Antwerpen. Tevens is ons nieuwe bankrekening nummer BE75 0689 4481 1551. Meer informatie vindt u hier
Nous avons déménagé à Nassaustraat 37-41, 2000 Anvers. En outre, notre nouveau numéro de compte bancaire est BE75 0689 4481 1551. Vous trouverez de plus amples informations ici
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen. Contacteert u ons gerust voor meer informatie over onze tarifering of voor een offerte op maat. Bel ons via 03 289 14 90 of vul onderstaand contactformulier in.
Als u een product of een dienst heeft geleverd en uw klant betaalt de factuur niet, dan dient u uw klant allereerst in gebreke te stellen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Voorbeeld
Gebruik onze voorbeeldingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Betaalt uw klant ondanks de ingebrekestelling (WIK-brief bij consumenten) die u hebt verstuurd nog steeds niet? Wij helpen u om de vordering alsnog te innen.
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen.
Heeft u nog geen ingebrekestelling verstuurd naar uw klant? Maak dan gebruik van onze voorbeeldbrieven alvorens u bovenstaand incassotraject start.
Wij weten hoe vervelend het voor u als ondernemer is dat uw facturen onbetaald blijven. Schakel ons in om uw openstaande vorderingen te incasseren, zowel in binnen- als buitenland. Dankzij haar wereldwijd netwerk van partners kan Flanderijn Incasso het complete incassotraject uitvoeren, voor zowel uw nationale als internationale vorderingen, van debiteurenbeheer tot de tenuitvoerlegging van vonnissen. Met één aanspreekpunt, ongeacht in welk stadium van het incassoproces uw vorderingen zich bevinden.
Maar Flanderijn Incasso doet méér dan alleen diensten leveren op het gebied van incasso en gerechtsdeurwaarders. Zo stellen we onze backoffice beschikbaar voor o.a. verzekeraars, makelaars/tussenpersonen, leasemaatschappijen en fleetowners en bewaken wij de financiële en maatschappelijke belangen van partijen. Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen?
Bekijk onze diensten
Of u een ondernemer bent in het midden- en kleinbedrijf, een vastgoedverhuurder of een teammanager van een afdeling debiteurenbeheer: Flanderijn helpt u om onbetaalde vorderingen te innen. Wij bieden incassowerkzaamheden aan voor:
Bekijk alle maatwerkoplossingen
Flanderijn doet méér dan alleen diensten leveren op het gebied van incasso en gerechtsdeurwaarders. Zo stellen we onze backoffice beschikbaar voor o.a. verzekeraars, makelaars/tussenpersonen, leasemaatschappijen en fleetowners. Verder bewaken wij de financiële en maatschappelijke belangen van partijen. Ook verzorgen we een vroegtijdig interventie- en regietraject dat moet voorkomen dat schuldenaren met bemiddelbare schulden in een minnelijk of wettelijk schuldhulpverleningstraject terecht komen.
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen.
Heeft u nog geen ingebrekestelling verstuurd naar uw klant? Maak dan gebruik van onze voorbeeldbrieven alvorens u bovenstaand incassotraject start.
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen. Contacteert u ons gerust voor meer informatie over onze tarifering of voor een offerte op maat. Bel ons via 03 289 14 90 of vul onderstaand contactformulier in.
Als u een product of een dienst heeft geleverd en uw klant betaalt de factuur niet, dan dient u uw klant allereerst in gebreke te stellen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Voorbeeld
Gebruik onze voorbeeldingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Betaalt uw klant ondanks de ingebrekestelling (WIK-brief bij consumenten) die u hebt verstuurd nog steeds niet? Wij helpen u om de vordering alsnog te innen.
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen. Contacteert u ons gerust voor meer informatie over onze tarifering of voor een offerte op maat. Bel ons via 03 289 14 90 of vul onderstaand contactformulier in.
Als u een product of een dienst heeft geleverd en uw klant betaalt de factuur niet, dan dient u uw klant allereerst in gebreke te stellen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Voorbeeld
Gebruik onze voorbeeldingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Betaalt uw klant ondanks de ingebrekestelling (WIK-brief bij consumenten) die u hebt verstuurd nog steeds niet? Wij helpen u om de vordering alsnog te innen.
Onbetaalde facturen nemen veel van uw tijd in beslag. Ondanks uw pogingen om de klant alsnog te laten betalen en de ingebrekestelling die u hebt verstuurd, heeft uw klant helaas nog steeds niet betaald. Wij kunnen u in dit stadium helpen om de vordering alsnog te innen.
Heeft u nog geen ingebrekestelling verstuurd naar uw klant? Maak dan gebruik van onze voorbeeldbrieven alvorens u bovenstaand incassotraject start.
Wij weten hoe vervelend het voor u als ondernemer is dat uw facturen onbetaald blijven. Schakel ons in om uw openstaande vorderingen te incasseren, zowel in binnen- als buitenland. Dankzij haar wereldwijd netwerk van partners kan Flanderijn Incasso het complete incassotraject uitvoeren, voor zowel uw nationale als internationale vorderingen, van debiteurenbeheer tot de tenuitvoerlegging van vonnissen. Met één aanspreekpunt, ongeacht in welk stadium van het incassoproces uw vorderingen zich bevinden.
Maar Flanderijn Incasso doet méér dan alleen diensten leveren op het gebied van incasso en gerechtsdeurwaarders. Zo stellen we onze backoffice beschikbaar voor o.a. verzekeraars, makelaars/tussenpersonen, leasemaatschappijen en fleetowners en bewaken wij de financiële en maatschappelijke belangen van partijen. Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen?
Bekijk onze diensten
Of u een ondernemer bent in het midden- en kleinbedrijf, een vastgoedverhuurder of een teammanager van een afdeling debiteurenbeheer: Flanderijn helpt u om onbetaalde vorderingen te innen. Wij bieden incassowerkzaamheden aan voor:
Bekijk alle maatwerkoplossingen
Flanderijn doet méér dan alleen diensten leveren op het gebied van incasso en gerechtsdeurwaarders. Zo stellen we onze backoffice beschikbaar voor o.a. verzekeraars, makelaars/tussenpersonen, leasemaatschappijen en fleetowners. Verder bewaken wij de financiële en maatschappelijke belangen van partijen. Ook verzorgen we een vroegtijdig interventie- en regietraject dat moet voorkomen dat schuldenaren met bemiddelbare schulden in een minnelijk of wettelijk schuldhulpverleningstraject terecht komen.
Schulden horen bij een gezonde economie, maar probleemschulden niet. Probleemschulden zijn voor zowel de bedrijven als consumenten een groot probleem. Voor bedrijven heeft het invloed op de cashflow en de klantrelatie. En mensen die in de schulden zitten en in contact staan met een incassobureau doen de deur het liefst dicht, terwijl dit hun probleem vaak alleen maar groter maakt. Maar een consument die een product of dienst heeft aangekocht, moet wel de leverancier daarvoor betalen.
Uitgangspunt in onze manier van werken is dat schulden moeten worden betaald. Flanderijn Incasso doet dit echter wel op een menselijke manier en hierin zijn we innovatief. Bij Flanderijn Incasso staat de deur altijd open, voor zowel bedrijf als consument, om samen naar de oplossing te zoeken en daarmee bij te dragen aan een gezonde economie. Kortom, bij Flanderijn Incasso is iedereen aan het juiste adres en staat de deur altijd open. #dedeurstaataltijdopen
Particulieren benader je anders dan bedrijven en trouwe klanten benader je anders dan nieuwe opdrachtgevers. Het lijken open deuren. Toch komt het vaak voor dat hiermee in het debiteurenbeleid te weinig rekening gehouden wordt, met vervelende gevolgen. Als men incasso als standaardproduct benadert, is de kans op schade aan een relatie aanzienlijk. Goede afspraken over de te nemen stappen en op maat gesneden communicatie richting de schuldenaar voorkomen dit. Specifieke scenario's voor subgroepen in uw klantenbestand houden niet alleen de relatie goed, maar vergroten ook nog eens de kans op gewenst betaalgedrag. Dankzij onze uitgebreide ervaring met zeer verschillende opdrachtgevers en bijbehorende schuldenaren kunnen wij u daar goed bij helpen.
Onze dienstverlening is zeer breed. Naast incasso- en gerechtsdeurwaarderstaken ondersteunen wij bedrijven bij hun debiteurenbeheer. Daarbij werken we nauw samen met een aantal gerenommeerde partijen op het gebied van creditmanagement, schuldhulpverlening, detachering en online betalingsverkeer.
Meer over onze dienstenWij weten hoe vervelend het voor u als ondernemer is dat uw facturen onbetaald blijven. Schakel ons in om uw openstaande vorderingen te incasseren. De werkwijze van Flanderijn Incasso biedt voordelen in het hele traject. We hebben ze voor u op een rijtje gezet.
Flanderijn Incasso stelt haar backoffice beschikbaar voor onder andere verzekeraars, makelaars/tussenpersonen, leasemaatschappijen en fleetowners. Verder bewaken wij de financiële en maatschappelijke belangen van partijen.
Allereerst dient u uw klant in gebreke te stellen door een herinnering te sturen. Hiermee wijst u uw klant op zijn of haar betalingsverplichtingen die niet zijn nagekomen. Verder biedt u deze persoon de mogelijkheid om binnen een bepaalde termijn de betalingsverplichtingen na te komen. Gebruik onze voorbeeldbrief van een ingebrekestelling om uw klant aan te schrijven.
Ons Contact Centrum is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Naast bellen en WhatsApp kunt u ons ook bereiken per e-mail. Of bezoek één van onze kantoren. Bekijk de mogelijkheden waarop u contact met ons kunt opnemen.
In dit traject benaderen wij uw klant schriftelijk, telefonisch en waar nodig met een persoonlijk bezoek. De vordering wordt verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten. Deze kosten dekken de kosten die een ondernemer of incassobureau maakt om de schuld te innen. Doelstelling van minnelijke incasso is de betaling van uw vordering, of ineens, of via een betalingsregeling zonder onnodige kosten.
Met twaalf kantoren verspreid in Nederland en België is er altijd een kantoor bij u in de buurt. Flanderijn heeft een netwerk met zelfstandige kantoren, waarvan één in België. Momenteel hebben wij kantoren in: Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Appingedam, Bergen op Zoom, Den Haag, Heerenveen, Maastricht, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Venray. Bekijk onze kantoren.
In principe dient u steeds een voorafgaande ingebrekestelling te versturen vooraleer u zich kan beroepen op de wanprestatie van uw klant. Het doel van zo’n ingebrekestelling is namelijk om uw intenties duidelijk te maken en hieromtrent alle twijfels weg te nemen bij uw klant. Lees meer over de ingebrekestelling op deze pagina.
Wat betreft de vorm van de ingebrekestelling stelt het Burgerlijk Wetboek dat men hiervoor een deurwaardersexploot of andere gelijkgestelde akten dient te gebruiken. De praktijk heeft deze regel aanzienlijk versoepelt en thans volstaat, in het geval van een wanbetaling, een gewone of aangetekende brief.
Inzake de inhoud is het voldoende dat u duidelijk en ondubbelzinnig uw wil te kennen geeft. M.a.w., het moet voor uw klant duidelijk zijn dat u een betaling verwacht, welk bedrag er dient te worden voldaan, wat de termijn hiervoor is en wat de gevolgen van een eventuele wanbetaling zijn. Het woord “ingebrekestelling” dient trouwens niet te worden vermeld op de brief om het te kwalificeren als een ingebrekestelling. Hier vindt u een voorbeeld van een ingebrekestelling terug.
Met elf kantoren verspreid in Nederland en België is er altijd een kantoor bij u in de buurt. Flanderijn Incasso heeft een netwerk met zelfstandige kantoren, waarvan één in België. Momenteel hebben wij kantoren in: Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Appingedam, Bergen op Zoom, Den Haag, Heerenveen, Maastricht, Rotterdam, Utrecht en Venray. Bekijk onze kantoren.
Ons callcenter is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Daarnaast doen wij ook aan terugbelverzoeken. Indien u of uw klant aangeeft teruggebeld te willen worden op een bepaalde dag en tijdstip, dan houden wij hier uiteraard rekening mee.